miércoles, 30 de abril de 2014

Tarjeta Cumpleaños

Hoy no vengo como creadora de esta tarjeta, simplemente os trasmito una de las creaciones de mi hermana que poco a poco y cuando tiene tiempo libre por los estudios, va haciendo sus pinitos en el scrap y me ayuda bastante en mis proyectos. 

Está emocionadísima con el resultado y por ello ha querido publicarla en el blog. El resultado, una tarjeta de cumpleaños para su chico en la que ha utilizado colores serios tales como el gris y negro, combinados con este papel tan masculino lleno de bigotes y como elemento decorativo central, el marco polaroid que vio el otro día en el tutorial que nos propuso Iva de Scrap i pebre

Esperemos que le guste al destinatario, mañana será el gran dia!


Avuí no vinc com la persona creadora d'aquesta targeta, simplement m'agradaria transmitir-vos una de les creacions de la meva germana que, poc a poc, i quan l'estudi li deixa una mica de temps lliure, va millorant i progressant amb l' scrap i com no, m'ajuda amb els meus projectes.

Està encantada amb el resultat i per aquest motiu ha estimat publicar-la al blog. El resultat, una targeta per a l'aniversari de la seua parella en la qual ha utilitzat colors foscos com el gris i el negre, combinats amb aquest paper de bigotins tan masculí i com a element decoratiu central, el marc Polaroid que va veure l'altra dia al tutorial d' Iva d' scrap i pebre.

Esperem de bon gust que li agrade al destinatari, demà serà el gran dia!


2 comentarios:

  1. Olé olé, Mónica ja s'ha agafat e!!
    al final podrem fer un taller per a la familia jajajaj
    M'agrada molt. El bigotet está molt graciós i exe tipo de targeta no sol gastar-se massa, així que és original!!

    ResponderEliminar
  2. carai que xuli, la Moni apunta maneres,jijiji!!!

    ResponderEliminar