jueves, 27 de marzo de 2014

Silhouette Cameo

Després de tant de temps i de pensar molt per comprar-la..... ja la tinc a casa!! Pense que ha sigut una bona compra i ara només tinga un ratet començaré a utilitzar-la en els meus projectes d'scrap. Com pot ser que una simple maquina em faci tant feliç, és una passada, pense que gaudiré molt amb ella i els meus projectes. Quina il·lusió!!!!!


Después de tanto tiempo y de darle mil vueltas a la cabeza... ya la tengo en mi casa!!! Pienso que ha sido una gran compra y ahora nada más tenga un rato libre, empezaré a darle uso con mis proyectos de scrap. Como puede ser que una simple maquina me haga tan feliz, es una pasada, creo que disfrutaré muchísimo con ella y mis proyectos.
Que ilusión!!!!!

6 comentarios:

  1. Aiiii que mala és l'enveja!!!!
    Que guai,si abans ja m'agradava el que feies, no vull pensar el que faràs ara!
    que la disfrutes molt!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràciesssss, estic molt contenta!!! Ja he començat a fer ús d'ella i encara no ho domine massa però és una passada!!

      Eliminar
  2. Guauuuuuuu, quin regal més fantàstic que t'has fet!! i quina enveja!!! m'encantaria tenir-la!!! Segur que gaudiràs molt i en faràs un molt bon ús!! Petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Montse, ja tenia ganes de tenir-la i ara que ja s'ha fet realitat i no un somni, espere utilitzar-la amb molta gana. Encara que no la tingues, qualsevol cosa que necesites m'ho pots demanar sense cap problema, estaré encantada d'ajudar-te!!

      Eliminar
  3. aiii Raqueeel que waiii!!!!! antes ho comentem antes la tens jejej!! la meua pròxima compra te que ser eixa!!! q la disfrutes!! besetes

    ResponderEliminar
  4. guauuuu!!
    t'ho mereixes! ves mostrar-nos el que faces. muakkk

    ResponderEliminar