miércoles, 23 de octubre de 2013

And the winner is.........


Bona vesprada xiques!!!! Per fí ha arribat el dia de saber qui és la persona guanyadora del sorteig. He fet el sorteig amb el programa Sortea2 i el resultat a sigut.......... Montse del blog Bócins de paper, màgia i colors. Què no conegeu el seu blog? Vinga, passeu per ací i mireu quines coses més boniques i quines paraules hi dedica sempre a les seues entrades. Jo estic encantada amb els seus treballs, m'agraden moltíssim. Enhorabona!!!

Ara mateixa em pose en contacte amb ella, però recordeu que si d'ací al diumenge no contesta, dilluns 25 tornaré a fer el sorteig.

 
Moltes gràcies a tots aquells que cada dia gaudiu amb els meus projectes, gràcies per tots els vostres comentaris, visites i per tot el vostre suport.
 
GRÀCIES
 
 

11 comentarios:

  1. Guauuuuuuuuuuuuu!!! no m'ho puc creure!!!!! segon sorteig que guanyo en dues setmanes!!!! i a més a més el teu!!!!!! quina il·lusióoooooooooooooo, nooooooooo, no caldrà que el repeteixis que ara mateix t'envio les meves dades!!! Què dir??? que estic molt contenta i que ja saps que m'encanta tot el que fas, saps donar-li sempre un toc molt dolç als teus treballs i són un referent per totes. Un petonàs molt gran i moltíssimes gràcies

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Així dona gust donar un premi i mira quina sort, en dues setmanes dos premis, quina enveja!!! Gràcies per seguir sempre els meus projectes i tindre paraules positives per comentar cada entrada que hi faig!! Petonets

      Eliminar
  2. Enhorabona Montse, m'alegre que t'haja tocat a tu!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies guapa per participar, a veure si a l'altra hi ha sort!! Besets

      Eliminar
  3. Felicidades a la ganadora!!
    Y muchas gracias a ti por organizar el sorteo! ;)
    Kissitos!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias a tod@s vosotr@s por seguirme cada dia en mi blog, es un placer ver como gusta lo que hago. Besitos

      Eliminar
  4. Felicitats Montse!!!! I gràcies pel sorteig!!!

    ResponderEliminar
  5. Jo que pena!! felicidades a la ganadora y a tí por organizar el sorteo Muacs!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Beatriz por participar y seguirme cada dia!! Ojalá a la próxima tengas suerte, un saludo

      Eliminar