viernes, 9 de agosto de 2013

Premi

Quina setmana d'alegries i coses noves!! Primer el meu segell i ara.....l' àlbum que hem va tocar al sorteig de Sheila al seu blog La Vida en Scrap. GRÀCIES!!!
 
Amb motiu del seu primer aniversari del blog, va decidir sortejar 12 àlbums fins el 16 d' Agost, així que encara teniu temps per apuntar-vos al sorteig en aquest enllaç.
 
Jo ja estic apuntada i he tingut el plaer de poder rebre un dels seus àlbums, concretament el número 5, un àlbum en forma de cascada que prompte començaré a omplir amb les meues fotos. Podeu voré l'entrada del sorteig ací ja que, hi ha un tutorial de l'àlbum per si us interessa posar-ho en pràctica.
 


 

2 comentarios:

  1. Q sort!! és molt guapet!
    Ara a plenar-lo de fotos i records ;)

    ResponderEliminar
  2. Enhorabona!!! Jo tb vaig tenir la sort de guanyar un!!!
    Ja tinc ganes de veure'l decorat i amb fotos!!!
    Petonets;)

    ResponderEliminar