miércoles, 24 de abril de 2013

Premi Liebster Award

Un altra vegada, tinc el plaer de crear una nova entrada al blog per anunciar un altre premi. Aquesta ocasió, me la concedit el blog Ogro Rojo. Moltissímes gràcies per pensar en mí i en el meu blog.


L'objectiu d'aquest premi, és crear una cadena per donar a conèixer aquells blogs que començen o bé, aquells que tenen menys de 200 seguidors.

Les regles que s'han de complir són:
1. Nombrar i agraïr el premi a la persona/blog i, a més a més, fer-se seguidor/a.
2. Nombrar 11 coses sobre mí.
3. Contestar a les 11 preguntes formulades per la persona que m'ha concedit el premi.
4. Donar aquest premi a 11 blog que m'agraden amb menys de 200 seguidors.
5. Formular 11 noves preguntes
6. Escriure un comentari en cada blog premiat
7. Visitar els blogs que han sigut premiats.

Com sempre hi vaig una mica apurada en el temps, me'n eixiré una mica daquestes regles, però sempre hi estic molt agraïda de rebre aquest premi. Moltes gràcies!!

2 comentarios:

  1. Hola, Raquel!
    Gracias a la Linky Party de http://www.abaloriosycomplementoslaestrellachata.blogspot.com.es/ conozco tu blog.
    Me gustan tus trabajos con papel. Haces cosas realmtente bonitas.
    Espero que pases por mi blog http://macrame.blogspot.com.ar/
    Beso!

    ResponderEliminar
  2. Moltes felicitats guapíssima! T'ho mereixes!
    Kissitos!!

    ResponderEliminar